Subject: Ed: Tervishoiuteenuste loetelu komisjoni esimehe valimine
From: Külli Friedemann <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jul 2024 13:34:35 +0300

Palun registreerida deltas, kui see ei ole juba saabunud

Külli

Saatja: Merje Metsoja <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 19. juuli 2024 12:55
Adressaat: [email-masked]; [email-masked]; Mikk Jürisson
<[email-masked]>; [email-masked]; Kristi Rekand
<[email-masked]>; x Toomas Sillakivi
<[email-masked]>; Vallo Volke <[email-masked]>;
[email-masked]; Taavo Seedre <[email-masked]>; x Raine Pilli
<[email-masked]>; x Heli Paluste <[email-masked]>;
[email-masked]; [email-masked]; Külli Friedemann
<[email-masked]>
Teema: Tervishoiuteenuste loetelu komisjoni esimehe valimine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Anname teada, et Tervisekassa juhatuse 18.07.2024 otsusega olete nimetatud
tervishoiuteenuste loetelu komisjoni põhiliikmeks perioodil 1.08.2024 -
14.07.2027.

Juhatuse otsus on lisatud kirjale.
Vabariigi Valitsuse 12.07.2018. a määruse nr 62 "Tervisekassa
tervishoiuteenuste loetelu kriteeriumide täpsem sisu ning kriteeriumidele
vastavuse hindajad, tervishoiuteenuste loetelu hindamise tingimused ja
kord, tervishoiuteenuste loetelu komisjoni moodustamine ja töökord ning
arvamuse andmise kord" paragrahvi 14 lõike 1 järgi valivad komisjoni
liikmed enda hulgast komisjoni esimehe.

Vastavalt ülalnimetatud määrusele komisjoni esimees:
  1) kinnitab komisjoni tööplaani ja koosoleku päevakorra;
  2) kutsub kokku koosolekud ja juhib koosolekut;
  3) otsustab komisjoniväliste ekspertide kaasamise komisjoni töösse;
  4) otsustab huvirühmade esindajate kutsumise päevakorrapunktide
arutelule.

Ootame komisjoni liikmete ettepanekuid komisjoni esimehe kandidaatide
nimetamiseks komisjoni põhiliikmete seast hiljemalt 24. juuliks 2024 (k.a)
aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> . Kui kandidaadid on üles seatud,
toimub lõplik otsustamine komisjoni liikmete hääletuse tulemusena.

Lugupidamisega

MERJE METSOJA
Peaspetsialist
Raviteenuste osakond

T: +37258063301

E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lastekodu 48,Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>